Fisk med äggsås och reklampremiär


Till lunch fick prinsessan idag en påse ur frysen med fisk och äggsås. Till detta serverade hennes lata föräldrar couscous. Tyvärr kan jag inte riktigt berätta vad som var i fisken och äggsåsen för den är gjord av en annan mamma på öppna förskolan på en laga mat träff.

Men jag tror det var:

Fisk
Creme Fraiche
Ägg
Lite kryddor
Mjölk


Till efterrätt fick donnan en halv burk från HIPP. Jag har nu mailat dem och frågat om jag får lägga ut bilder på deras burkar som jag snott ifrån deras hemsida. Det fick jag och dumma vore de väl annars då det är gratisreklam...

Så här kommer prinsessans lunch efterrätt:



Tada, gratisreklamen är ett faktum. Men inläggen blir faktiskt lite roligare med bild... :) Plus att jag verkligen gillar HIPP då hela deras sortiment är ekologiskt och att det finns mycket vegetariskt att välja mellan. Prinsessan gillar också HIPP bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0