Välkommen!

Meningen med den här bloggen är inte att berätta alla små detaljer om mitt liv. Om och i så fall när jag gått på toa eller vad jag tycker om fenomenet med de nya reflexerna. Inte heller tänker jag berätta vad jag åt till middag.

Eller jo, där kan jag faktiskt inte lova att hålla tyst. Ibland kommer det nog att finnas med information om vad just jag åt till middag. Men bara som en komplettering till något så mycket viktigare. Nämligen vad vår lilla människa hemma åt till middag, eller till lunch, eller varför inte frukost?!

Vår dotter är snart ett halvår. Jag kan börja räkna hennes liv i år och inte längre i månader på söndag. Med detta följer också ett visst födoämnesintag som inte härstammar från mina mjölkkörtlar. När vi träffar andra små människor så är jag säker på att min prinsessa skryter om vilken mat hon äter/kladdar med hemma.

Så nu tänker hennes mamma göra detsamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0