En pappadag

Jag har precis ammat och skall nu ge mig av ut i den verkliga världen. Kvar i sängen och myser ligger prinsessan och hennes pappa. De skall spendera hela dagen själv. Det är inte första gången och jag vet att det kommer gå bra men...

Kontrollfanatikern i mig undrar vad donnan kommer få för käk idag... Det står en meny på kylskåpet vad som finns i frysen så pappa har bara att välja... De skall in och fika med boysen sen så då får vi väl se vad donnan får för smaskigt. Hon fick ju grädde på fettisdagen... :)

Berättar mer ikväll hur det har gått. Vad jga vet är att donnan kommer få sova precis hur länge hon vill för det vill pappa göra. Så här såg det ut när jag försökte väcka prinsessan vid halv tio i förrgår... Hon blev lite bitter faktiskt och försöker gömma sig under snutten... Trots radion på, mammas mys och lampan tänd... När blixten kom så langade hon upp snutten som skydd...


Kul att höra hur det går för er krämmakare där ute. Vad kul att din prins gillade bara mixat äpple med kanel. Det är ju faktiskt nyttigare med rå frukt... Vår mixer är så kass så jag tvivlar på att den nånsin skulle kunna göra så med ett äpple... :)

Ännu roligare att höra att kycklinggrytan gick hem. Den gillade ju inte riktigt jag men prinsessan gjorde ju det så... Det har nog med bananen att göra men vem bryr sig som sagt. Huvudsaken är att de gillar den. Testa kycklingen med majs och pasta också. Det fullkomligt älskar prinsessan. Nog inte beroende på kycklingen utan majsen... Kom ihåg bara att använda fryst majs! Den i burk har en massa socker och salt och blä...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0