Sopar dammet av symaskinen.

Hade ett par UFO (UnFinished Objects) liggande. Tog tag i saken igår och idag och se. Det tar sig sa pyromanen.



Vi börjar med ett par rosa byxor med "blöjflik". Var lite rädd att de skulle ha blivit för små så jag satte på stora svarta muddar. Så nu är de hur stora som helst. Mönstret var stl 80 men det lyckas jag ju aldrig med... :)



De två byxorna här är också "blöjfliks" mönster byxor ifrån Ottobre. Stl 80 men hon kommer nog kunna ha dem till hon går ut nian... :) Tyget är samma kombo som klänningen och de andra byxorna. Tröjan är fin men jag ville göra den lite roligare med ett liten applikation. Inget avancerat så jag satte dit en mun och två ögon. Ville ha nåt som ungen kunde känna igen. Och det gjorde hon!
Vilken fin pulka och två snöbollar du har gjort sa ungen glatt... Ja ja, skönheten ligger i beundrarens öga...

Känns skönt att vara på banan igen. Har klippt ett par tajts och ett par muddisar idag också. Vi får se om blir lite snabbare klara än dessa som har mognat i ett halvår ungefär... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0