Nya boken Sy och Strik!

Ny och ny...

Förra sommaren var vi på semester i Köpenhamn. Då gick vi in en bokaffär för att köpa vykort och ramlade rakt in i dansk bokrea. Då hittade jag boken Sy och Strik (4-10 år). Det är en samling med snygga grundmönster. Den var på slutrea och kostade halva reapriset, dvs 25 danska kronor. Jag hade för mig att den inte fanns i Sverige och var väldigt eftertraktad där... Så jag köpte fyra stycken och tänkte behålla en och sälja resten på Tradera för en massa pengar. Men sen gav jag bort en i present till en kompis, och sen en bok till en annan och nu skall jag ge bort den sista till en annan underbar person. Jag värderar de jag tycker om mer än pengar tydligen. För håll i er nu... De här böckerna går för över tusen spänn på Tradera!! Helt sjukt. Jag måste ju säga att boken är jättebra och att det blir så himla lyckat allt jag syr från den men så mycket pengar för en bok?

Nåväl, nu syr jag nästan bara från den boken och älskar det. Låt oss se vad ni tycker.... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0