Byxa Karamell

Har haft ett underbart tjockt mjukt superrosa joggingtyg nu ett tag. Använde lite till "draktaggarna" men annars har jag inte riktigt vetat vad jag skall göra med det. Kom på ett par byxor och var nöjd med det. Tänkte göra svarta lite längre muddar både till benen och midjan men idag när jag satt och klippte så lade jag upp en massa muddtyger för att nå den svarta som låg i botten. Och oj vilken karamell det blev!

Så det fick bli lite galet!



Här ser de gigantiska ut men så är inte fallet. De är storlek 80 men med superlånga muddar både uppe och nere för att förlänga hållbarheten. Helst hade jag velat ha en orange mudd men allt det muddtyget gick åt till ett par andra byxor som jag har klippt och skall sy så fort ryggen vilat lite. Nu är det fart på tanten! Mönstret är samma från Ottobre som jag använde till byxorna igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0