Datorhaveri

Just nu är vår dator på service och gud vet när vi får tillbaka den... OM vi får tillbaka den. Vi har fått låna en dator från en kompis men från det till att ladda över bilder från kameran hit är steget långt.

Istället får ni tro mig på mitt ord när jag säger att frånvaron av dator gör att jag hinner sy ganska mycket. Hittills har det blivit en matchande tunika klänning till karamellbyxorna som jag är apnöjd med, ändrat och gjort klart de orangebruna byxorna samt ett par tights. Det senaste tillskottet är att jag ikväll har sytt en enkel röd raglantröja som jag skall brodera dit en slips på. Helt snott ifrån Mustafas blogg men som jag tydligen inte kan länka till... Men ändå...

Men håll ut en dag skall jag lägga ut bilderna och ni kommer att häpna. Jag är verkligen jättenöjd med allt hittills.



Den som väntar på något gott... Här kommer tunikan. Lite skitig efter användande men ändå... Mönstret är från Ottobre, något förlängt.



Nästa projekt blir gröt till en liten Sixten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0