Ändring på tröjan

Idag så sydde jag klar tröjan. Den var stor men fin och sen när jag skulle brodera på den så kom på jag på att jag nog ville göra något annat. Så då kom jag på att jag har en massa märken som man stryker  på som jag köper på mig på reor. Prinsessan är ju himla förtjust just nu i Barbapapa så det fick bli en snygg liten Barbaskön på tröjan. Det är den svarta lurviga för alla som inte har dödskoll på vad Barbabarnen heter. Det blev himla bra. Så nu måste jag verkligen ta mig ett snack med sambon angående bilder... :)

Nu har jag snackat och hittat lösningen... Men inte orken att ta några snygga bilder men här kommer underverket i alla fall...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0